REGULAMIN
Regulamin Sklepu Internetowego TWOJE STARE
Postanowienia ogólne:
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży prowadzonej na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego TWOJE STARE prowadzonego przez Maję Sienkiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Twoja Stara Maja Sienkiewicz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP: 1181999840, REGON
522007363
2. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane przez Sklep Internetowy.
3. Kontakt ze Sklepem odbywa się przez:
- adres sprzedawcy: ul. Pawia 4/2 00-164 Warszawa
- adres poczty elektronicznej: twojestarebiuro@gmail.com
- formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej w zakładce „KONTAKT”.
Zasady składania zamówienia oraz zawarcia umowy sprzedaży:
1. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym może nastąpić:
- poprzez indywidualne konto klienta, po uprzednim wypełnieniu formularza rejestracyjnego na stronie Sklepu Internetowego;
- bez rejestracji (w tym wypadku Klient powinien podać swoje dane osobowe w celu wystawienia faktury oraz wysyłki towaru).
2. Podanie przez Klienta danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, lecz stanowi warunek do skutecznego złożenia i realizacji Zamówienia oraz rejestracji w Sklepie Internetowym. Informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w zakładce „polityka prywatności” na stronie sklepu internetowego.
3. Złożenie Zamówienia następuje poprzez wybór dostępnego w Sklepie Internetowym produktu, dodanie go do „koszyka”, wciśnięciu opcji „zamawiam” i wybraniu jednego z dostępnych sposobów płatności.
4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma na podany uprzednio adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem złożenia Zamówienia oraz instrukcją dalszego postępowania dotyczącą płatności jeżeli wybrał opcję tradycyjnego przelewu bankowego. Umowę sprzedaży traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości email, o której mowa powyżej.
5. Sklep Internetowy umożliwia składanie Zamówień 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Warunki płatności:
1. W zamian za zamówione produkty Klient uiści zapłatę, na którą składają się cena produktu oraz koszt dostawy, za pomocą niżej wymienionych płatności:
- płatność w systemie Shoper Płatności obsługiwane przez spółkę Blue Media S.A.
- dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
2. Płatność powinna nastąpić bezpośrednio po złożeniu Zamówienia, jednak nie później niż w terminie 3 dni robocze od dokonania Zamówienia. W przypadku braku płatności przez Klienta we wskazanym terminie, Sklep Internetowy, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty w zakreślonym terminie, anuluje zamówienie.
3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
Realizacja Zamówienia:
1. Klient otrzymuje informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji wyłącznie po zaksięgowaniu na wskazanym przez Sklep Internetowy rachunku bankowym wpłaty w pełnej wysokości. W przypadku dokonania wpłaty przez Klienta i braku potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym drogą mailową.
2. Zamówienie zostanie przekazane do wysłania w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności.
3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
4. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji Zamówienia Sklep Internetowy niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta.
Dostawa:
1. Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
2. Klient może wybrać następujący formy dostawy zamówionych produktów:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
- do wskazanego przez Klienta Paczkomatu.
3. Koszt dostawy zamówionych produktów pokrywa w całości Kupujący według następującego cennika:
1. Kurier InPost 22 pln
2. Paczkomat InPost 20 pln
4. Do wysyłanych produktów Sklep Internetowy dołącza dowód sprzedaży w postaci faktury w formie elektronicznej, wysłany na adres email podany przez klienta podczas składania zamówienia.
5. Czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
6. Zwrot do nadawcy obciążony jest kosztem 18 zł. Koszt ponownej wysyłki: 18 zł. Oba koszty pokrywa Kupujący.
Reklamacje:
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klientów Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
2. W przypadku wystąpienia w produkcie wady innej niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamowany produkt na piśmie lub drogą elektroniczną, poprzez opisanie niezgodności produktu z umową oraz określenie swojego roszczenia.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu dostarczenia informacji o reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wyżej zakreślonym terminie, reklamację uznaje się za zasadną.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.
5. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje etc.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
Prawo odstąpienia od Umowy:
1. Klient będący Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania produktu.
2. W celu odstąpienia od Umowy, Klient musi przesłać mail informujący o chęci odstąpienia od umowy na adres twojestarebiuro@gmail.com, a następnie na adres biura Sprzedawcy produkt wraz z dowodem zakupu i pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie do pobrania tutaj: formularz zwrotu
3. Przesłany towar nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania. Powinien zostać przesłany razem z firmową metką, pełnym opakowaniem (karton) oraz wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. W przypadku niespełnienia powyższych warunków zwrot nie zostanie przyjęty, a towar wróci do Klienta na jego koszt.
4. Zwrot otrzymanej płatności, obejmującej cenę produktu oraz koszt dostawy, następuje na rachunek wskazany przez Klienta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru Sprzedawcy.
5. Koszt wysyłki obejmujący zwrot towaru ponosi Klient.
6. Produkt należy odesłać na adres:
TWOJE STARE
Maja Sienkiewicz-Certowicz
Ul. Chełmońskiego 20/5
58-500 Jelenia Góra
tel: 6.0.9.7.4.2.4.3.2
(numer telefonu TYLKO dla kuriera-w razie innych spraw prosimy o kontakt mailowy)
Postanowienia końcowe
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, logotypów, opisów produktów i ich zdjęć należą do właściciela Sklepu. Rozpowszechnianie oraz kopiowanie jakichkolwiek informacji znajdujący się na stronie Sklepu bez zgody właściciela jest zakazane.
2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem Sklepu Internetowego będą poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Treść niniejszego regulaminu może ulec zmianie. Za moment zmiany uważa się chwilę opublikowania nowych zapisów regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.